Izšla je poletna številka revije Svet ptic

SPnasl_2002Poletje je tu! Čas počitnic in dopustov, ko bomo našli več časa za branje - tudi poletne številke revije Svet ptic!

Večino bo na morju razveseljevalo značilno petje škržadov. Zakaj pojejo, poje samec ali samica, kje živijo ličinke, pa so vprašanja, na katera smo poiskali odgovore v tej številki. Ste radovedni, kaj se je dogajalo vranjeku Ariju, ko se je vrnil domov? Želite izvedeti, kako zanimive podatke se dobi s pomočjo barvnega obročkanja beločelih deževnikov? V povezavi s to tematiko vas bo gotovo zanimala tudi zgodba pobudnika ustanovitve Ornitološkega observatorija v Ljubljani Stanislava Bevka.

Ptice so zaradi svoje mobilnosti pogoste žrtve prometa. Avtor zanimivega članka o vplivu prometa na ptice priporoča, da vozimo zmerno in previdno! Negativen vpliv na ptice pa ima tudi uničujoča kmetijska politika v Sloveniji. DOPPS se je odločil temu narediti konec in na Evropsko komisijo podal prijavo!

Če boste poletje preživljali doma, se lahko z avtorjema potopisa v mislih odpravite na zanimiva doživetja v Armenijo in Gruzijo. Če pa se radi odpravite v naravo, poiščite alpskega kozlička ali morda črno štorkljo in druge zanimive živali in rastline, ki jih predstavljamo v Nasvetih za poletna opazovanja.

V reviji je še veliko zanimivih prispevkov z društvenih dogajanj - letna skupščina DOPPS, skupinski popisi na Pohorju, popis velikega škurha na Ljubljanskem barju, »štajerska« gugalnica itd. In če niste pozabili - letos praznujemo 20 let izdajanja društvenega glasila! Preberite si prispevek prve urednice Andreje Ramšak, ki opisuje svoja doživljanja takratnega urednikovanja.

Vabljeni k branju!